Senaste nytt

Erfarenheter av Kitchen & Table på Clarion Hotel Arlanda Airport

Xilan

Medlem
Personligen tycker jag att Kitchen & Table serverar Arlandas bästa lunch. De har naturligtvis också den bästa utsikten.

Jag säger lunch eftersom jag inte ätit där på kvällen. Däremot har jag hunnit testa mig igenom de flesta av Arlandas olika lunchalternativ.
 

xvikmic

Medlem
Blev riktigt sugen på att bo på Clarion efter besöket där. Trist att de inte matchar CCC.

Rekommenderar starkt det hotellet. Nytt och fräscht, otroligt bra frukost och skönt med en utomhuspool och ett helt OK gym. Blev uppgraderad till en av deras sviter förra gången.
xqccns.jpg

2v19s80.jpg
 
Last edited:

nilsson

Medlem
Då slog det mig att Clarion säkert har en resto och visst, Marcus Samuelssons koncept Kitchen & Table finns där. Någon som testat detta ställe?

Jag brukar bo där när jag sover över på Arlanda. På K&T såblir det deras viltköttbullar med potatismos, lingon, gurka och gräddsås varje gång. Frukosten har pannkakor (teoretiskt med grädde, men den är alltid slut). Jag kan också rekommendera lobbyns uteservering på taket.

Stockholm Fisk stängde i vintras och ersattes av On my way. Har iofs inte provat a la carte, men lunchen tycker jag fått ett lyft.

De får ligga i karantän något år innan jag provar dem igen.
 
Toppen