Erfarenheter av Hilton Aten?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Layzedad, 29 April 2014.

1. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bokat en stay för points på Hilton Aten nu i helgen (flyger på SAS halvapoängpris från december) och tänkte höra om det är nån som har erfarenheter att dela med sig av. Såg att Ninjamasse hade blivit uppgraderad i en annan tråd men tänkte höra om det är fler som har bott där.
    Läser man reviews på Tripadvisor verkar det som att dom har hutlösa priser på det mesta så det gör det ju extra intressant att höra om HHDiamond statusen ger nått. Även övriga tips på Aten är intressant...

2. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hotellet har ett bra läge men är inget speciellt. Jag blev uppgraderad till exucutive rum som Diamond. Priserna på hotellet är helt sjuka! Alltså vi snackar 8 euro för en liten vatten etc. Loungen är mkt trevlig och ha en grym utsikt. Bra frukost ...

Ett average hilton med andra ord!

3. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för input. Hur var det med gym och pool var det gratis för Diamond?

4. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Korrekt!

1 person likes this.
  5. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vårt rum hade glasdörr in till badrummet
    Fru Ulagun var inte road.
    Annars bra hotel, tråkigt på utsidan, fräscha rum med balkong och fin utsikt .Härligt med stor pool mitt i stan, men som sagt hiskeliga priser vid poolbaren

1 person likes this.
  6. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för infon, allt var 100% korrekt... Loungen var lite so so med utbudet tyckte jag men på det stora hela var det en helt ok stay. Kan tipsa om en rätt ok restaurang runt hörnet Get to know us | AlatsiAlatsi

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!