Erbjuden snabbspår till status!

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Fredrik, 23 Maj 2016.

1. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ett inaktivt konto hos Marriott som jag inte använt på flera år då jag samlar hos andra hotellkedjor. Det verkar inte Marriott tycka om så jag har fått ett erbjudande om att tjäna dubbla Elite Night Credits från 6 juni till 31 december. På det sättet borde det gå dubbelt så fort att nå den elitstatus man vill ha.

Är jag den enda eller har andra också fått?

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns en egen tråd om detta. Jag har dock inte fått erbjudandet och får ett felmeddelande om att erbjudandet inte gäller mig. Har mailat supporten men inte fått något svar ännu. :(

3. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kollade bara att nyaste tråd i delforumet var från 5 maj. Lustigt att jag får det först nu.

4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har i alla fall fått ett mail. Men det innebär att de kanske fortfarande skickas ut? *hoppas*

5. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått samma erbjudande. Har aldrig på på Marriott.

6. Börnen

Börnen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått samma mail. Har totalt 64 poäng på kontot.

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar ifall man kan kombinera det där med deras normala fasttrack som de brukar erbjuda.

8. mha321

mha321 Medlem

De brukar normalt vara baserade på stays, och den här promon dubblerar bara antalet nätter, inte antalet stays. Så det är nog tveksamt.

agehall gillar detta.
  9. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått det också. Om jag sumpar min RA så kan jag nog ordna Platinum under denna perioden... Åh dessa beslut man ska ta i det här träsket... ;)

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ah, så är det nog ja. Måste ta och läsa in mig bättre på Marriott. Det är snart dags att boka nya nätter och jag vill helst inte boka Hilton mer.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!