Senaste nytt

Erbjudanden från SJ

Att åka i hytten, både på X och IC, är trevligt och man ser omgivningen på ett helt annat sätt. Däremot vet jag inte om jag skulle tycka att det var värt 20k poäng. :)
 

johanf

Medlem
Damn, det här såg jag försent. Nu är det mesta fullbokat.

Att se herrarnas skidskytte-sprint från VIP-plats vore ju lite udda iofs. :)
 

Jacob

Medlem
Det gick tydligen lite snett med denna kampanj.

SJ hade annonserat att erbjudandena gällde för två personer, t.ex. vinprovningen. Så visade sig inte vara fallet. När folk började ringa till LiveIt för att boka fick de reda på att erbjudandena och poängantalen endast var för en person.
Ganska rejäl blunder! Det fanns väl en och annan som ville ta med sin partner för en trevlig kväll.
 

johanf

Medlem
Eftersom jag var sent ute fanns det bara biljetter kvar för skidskytte/VIP-prylen när jag skulle boka. Jag ringde SJ Prio kundtjänst och fick två olika bud. Första tjejen hävdade att detta var genom LiveIt och gällde två personer. Under tiden hon skulle dubbelkolla detta bröts samtalet. Andra gången jag ringde hävdade de att det inte gick genom LiveIt, och endast gällde en person. Så jag bokade snällt två biljetter, hoppas de ligger i brevlådan när jag kommer hem eftersom eventet är på fredag.
 
Toppen