Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Fredrik, 7 Juni 2013.

1. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är FTL inne på andra året och har fått ett erbjudande om att få extra statuspoäng mellan 15 juni och 15 september. För 2 flygningar får jag 500 poäng, 4 flygningar ger mig 1500 poäng och 6 flygningar ger mig 3000 statuspoäng.

Erbjudandet gäller på Lufthansa, Swiss, Germanwings, LOT, Adria, Croatian, Luxair, SN Brussels, Austrian och Air Dolomiti.

1 person likes this.
  2. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får 7800 awardmiles om jag gör minst 28000 statusmiles under samma period. Som i en liten ask eftersom jag har mer än så bokat med Lufthansa Group redan. :)

3. Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Jag fick också 7 800 erbjudande och detta fixas med F resan till USA. Ganska snålt i jämförelse med British Airways booster tycker jag. Lojalitet är inte M&M signum. Vad med en My Choice eller liknande? Är det inte dags?

4. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läste i ombordmagasinet idag att de lovar diverse höjdpunkter(i brist på bättre ord) under året för att fira M & M som fyller 20.

Jag spekulerar i att jag erbjöds statusmiles för att det är mitt andra intjäningsår och andra får awardmiles för att det är deras första intjäningsår.

5. Var signar man upp sig på detta? Har fyra Swiss flygningar under den perioden.

6. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du inte fått något mail? I och med att det verkar riktat skulle jag rekommendera att du kollar på din M & M profil för att se om du är med.

7. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Inte fått något erbjudande...så lär knappast bli förnyat SEN :) oavsett....med alla "enchancements"

8. Nej, bara det vanliga nyhetsbrevet. Var detta ett utskick utanför nyhetsbrevet?

Kanske bara gäller medlemmar med guld status eller högre?

9. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ett speciellt utskick och jag är inte guld utan silver. :)

1 person likes this.
  10. Rustscheff

Rustscheff Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick det också med 3000 extra status miles och har nyss förnyat SEN...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!