Senaste nytt

Erbjudande från svenska Amex för MyUS.com

kexxcream

Medlem
Jag bytte till MyUS förra året från Shipito, enbart för att Amex hade dealen då också. Bytte tillbaka igen till Shipito efter 2-3 månader.

Tillskillnad från shipito, så får man inte själv ange sakers värde, så allt tullas in till inköpsvärde, och det blir oftast en dyr historia. Annars funkade det jättebra. Bra service och bra priser med FedEx/DHL ... men som sagt, värde går inte att ändra, och det var inte OK enligt mig.

Varje vara jag har beställt hittills (5 st) till MyUS har jag fått möjlighet att deklarera manuellt så den delen verkar de ha åtgärdat.
 

andy.c

Medlem
Varje vara jag har beställt hittills (5 st) till MyUS har jag fått möjlighet att deklarera manuellt så den delen verkar de ha åtgärdat.
Har du då angivit det faktiska värdet eller skrivit ner värdet på produkten? Har precis beställd min första leverans till min MyUS-adress och hoppas kunna utnyttja fraktrabatten på 50% som gäller tom 12 dec.
 

kexxcream

Medlem
Har du då angivit det faktiska värdet eller skrivit ner värdet på produkten? Har precis beställd min första leverans till min MyUS-adress och hoppas kunna utnyttja fraktrabatten på 50% som gäller tom 12 dec.

Det faktiska, man får också kryssa i att uppgifterna stämmer och allt annat kan bli aktuellt för polisanmälan.
 
Toppen