Senaste nytt

Era status matchningar

Senator

Moderator
Hade lite nätter registrerat innna på mitt HH kort, inte mycket kanske 18K poäng. Skrev till HH och försökte matcha mot Diamond vilket jag fick nej på. Men, har fått en "fast track" till Diamond om jag spenderar 20 nätter inom (tror) 3 månader. Fick dock mitt kort uppgraderad till HH gold.

Har nu 2 kommande vistelser på Hilton och kommer självklart försöka prioritera Hilton brands på mina kommande resor...:)

Jag har haft HH Diamond VIP i snart 7 år och får ohört mycket värde tillbaka för detta tycker jag.... Uppgraderas 9 av 10 gånger, alltid frukost, alltid gratis internet. I London bor jag nästan alltid på Metropole (kanske 15 gånger per år) och trots att det finns 1050 rum, samt troligen en skara Diamond VIPs som bor där kan ALLA i Exec Loungen mitt namn! Helt otroligt tycker jag!

Jag har matchat:
LH M&M SEN --> AF/KLM FB Plat
HH Diamond VIP --> ICT PP Gold (kampanj dom drev själv)

Numera är jag nöjd med det jag har, och lägger inte så mycket kraft på att matcha. Jag reser med BA/AA eller LH/LX/CO/UA/SK och bor på Hilton :cool:
 
Last edited:

Marcus01

Medlem
Det tog mej ca 20 minuter att statusmatcha Accor Platinum som jag "fick" genom den postade länken här på BC till ett BW Diamond...;-) Väntar på svar från Carlson nu! Nu ska jag börja statusmatcha allt, lånekort, ICA-kort mm mm. Kan man svänga förbi BMW på vägen hem kanske, "Hej, jag har en VW idag, skulle ni vilja matcha den mot en BMW i lämplig storlek? Då skulle jag använda den mer än VW:n"
 
Har idag fått ok på att matcha
HHonors Guld mot Club Carlsson Gold.
På Starwood Preffered guest erbjuder de mig SPG Platinum om jag tar 18 hotellnätter under 3 månader, vilket inte är omöjligt. Då jag redan nu har 12 st bokade.
Har fått preliminärt ok på från MH att matcha mitt EBG och väntar svar från Skywards...
 

Marcus01

Medlem
Sådärja, ok, ingen statusmatch men jag köpte precis 10 Rezidoraktier, och som en liten service till sina "trogna" aktieägare så får man som present ett Club Carlson Gold Elite kort...;-)
 

Marcus01

Medlem
...och nu fick jag mail att jag precis statusmatchat BW Diamond och Accor Platinum med ett Elite Silver, hade gärna tagit ett svart men efterom jag aldrig bor på Elite ska jag inte klaga...;-)
 
Toppen