Senaste nytt

Era status matchningar

David

Medlem
Lyckade:
Marriott Rewards Platinum => Priority Club Platinum

Avbrutna:
Air China Gold => Cathay Pacific Gold (krävde bokningar att styrka kommande resor med CX, jag hade inga)
 
Lyckad:
EBG ==> Club Carlson Gold Elite

Skulle vilja ha Hyatt Diamond Club men de matchar inte bara sådär vad jag förstått. Har därför inte ens provat.
 

Ruthie

Medlem
:) Tack for alla tips!! Mailade Club Carlson for en stund sedan med fragan om att matcha ming EBG till Gold Elite, tog mindre an 30 minuter att fa ett positivt svar.
 

henrik l

Medlem
A-Club Platinum => Club Carlson Elite

Gav dem BAEC-gold, Marriott gold och A-Club platinum som optioner. Gick som sagt mycket snabbt när de väl fick en skärmdump som de kunde se.
 

Gnopps

Medlem
Jag har gjort en del, och måste även säga att företag verkligen också fått mig att boka mer med dem på grund av min matchade status. De roligaste dock är:

Czech Airlines Guld -> Lufthansa Senator -> Czech Airlines Guld. Detta gjorde jag när jag var pappaledig och inte reste så mycket, det var perfekt för att "få tillbaka" min status.

Accor Platinum -> Virgin Australia Platinum där Hilton Diamond ingår
 
Cornelius skrev:"Hur lyckades du med denna matchning? Var det en typ av utmaningsmatchning där du var tvungen att stanna några nätter hos Hilton innan du blev matchad?

Hade lite nätter registrerat innna på mitt HH kort, inte mycket kanske 18K poäng. Skrev till HH och försökte matcha mot Diamond vilket jag fick nej på. Men, har fått en "fast track" till Diamond om jag spenderar 20 nätter inom (tror) 3 månader. Fick dock mitt kort uppgraderad till HH gold.

Har nu 2 kommande vistelser på Hilton och kommer självklart försöka prioritera Hilton brands på mina kommande resor...:)
 
Toppen