Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Homer

Medlem
Hotels.com går jag via refunder så blir priserna sämre, alla specialpriser, last minute, secret osv. försvinner.
Detsamma gäller alla resebyråer (jag tror jag testade alla), går man vi refunder blir det sämre priser.
 

Fedup

Medlem
Tycker det funkar bra. Gjorde en bokning på nästan 100k på Swiss.com nyss och fick ett mejl om att återbäringen är registrerad. Cirka 750 kr i återbäring på en bokning man ändå skulle göra. Kan ej klaga :)
 

RickardG

Medlem
Hotels.com går jag via refunder så blir priserna sämre, alla specialpriser, last minute, secret osv. försvinner.
Detsamma gäller alla resebyråer (jag tror jag testade alla), går man vi refunder blir det sämre priser.
Jag har bara testat två gånger och var rädd för precis detta, så jag dubbelkollade och det var exakt samma pris om man gick via Refunder. Inget statistiskt underlag direkt, men det visar på att åtminstone vissa priser inte är högre via Refunder.
Bonusbay har jag inte testat.
 

anders.w

Medlem
Jag har bara testat två gånger och var rädd för precis detta, så jag dubbelkollade och det var exakt samma pris om man gick via Refunder. Inget statistiskt underlag direkt, men det visar på att åtminstone vissa priser inte är högre via Refunder.
Bonusbay har jag inte testat.

Märkte detta igår, men det var för att jag inte var inloggad på hotels.com. Specialerbjudanden etc kommer upp när du väl är inloggad, de "högre priserna" gäller såväl som när man går via cashbacksida som om du gått direkt till hotels.com. Så har jag uppfattat det iallafall..
 
Toppen