Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Johan_G

Medlem
Intressant upplägg. Jag bokade upp en massa pengar på hotell för ett par veckor sedan. Det hade ju suttit fint med lite cashback på dom bokningarna.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Angående refunder och hotels.se. Det står ju "Ingen återbäring betalas ut till köp med rabattkoder". Är det verkligen så? Någon som har provat med en rabattkod och ändå fått refunder-återbäringen? Visst kan jag använda mig av welcome rewards men jag använder hellre 10% rabattkod med en gång.
 

Homer

Medlem
Hur länge brukar det ta innan man få pengarna för SAS bokningar via Refunder?
Måste man väntat ända till man flugit, hur vet de annars att man inte avbokar?

Jag ser att man får 20kr från Air Berlin, är det nytt eller är det bara jag som missat det?
 

crown

Medlem
Angående refunder och hotels.se. Det står ju "Ingen återbäring betalas ut till köp med rabattkoder". Är det verkligen så? Någon som har provat med en rabattkod och ändå fått refunder-återbäringen? Visst kan jag använda mig av welcome rewards men jag använder hellre 10% rabattkod med en gång.
Ersättningen kommer upp först, men efter ett par dagar så "dras" den tillbaka och försvinner från saldot :/
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Hur länge brukar det ta innan man få pengarna för SAS bokningar via Refunder?
Måste man väntat ända till man flugit, hur vet de annars att man inte avbokar?
Du får pengarna först när du har avslutat resan.

Refunder.se skrev:
Särskilda villkor

Utbetalning av återbäring för resebokningar sker efter att resan är betald och nyttjad.
Få återbäring på ditt köp från SAS


Jag ser att man får 20kr från Air Berlin, är det nytt eller är det bara jag som missat det?
Jo, man kan få cashback från Airberlin också. Här gäller också samma villkor. Man får pengarna efter avslutad resan.

Refunder.se skrev:
Särskilda villkor

Utbetalning av återbäring för resebokningar sker efter att resan är betald och nyttjad.
Få återbäring på ditt köp från Airberlin
 

Mikael

Medlem
Hur länge brukar det ta innan man få pengarna för SAS bokningar via Refunder?

Jag har inte fått mina pengar automatiskt för någon SAS flight, utan har fått maila dem varje gång. De gör då ett manuellt jobb, ber lite om ursäkt och så finns pengar där för utbetalning. Men ja, du måste flyga först, och sedan vänta ytterligare några dagar.
 

Timotey

Medlem
Jag har inte fått mina pengar automatiskt för någon SAS flight, utan har fått maila dem varje gång. De gör då ett manuellt jobb, ber lite om ursäkt och så finns pengar där för utbetalning. Men ja, du måste flyga först, och sedan vänta ytterligare några dagar.
Har aldrig haft några problem med SAS eller någon annan sida heller. Konstigt att det kan skilja så
 
Finns det något trick för att få återbäring när man köper de här SAS biljetterna ?
FlySAS - V.I.P. booking
Det här är ett long-shot, men vem vet, det kanske funkar? På www.refunder.se/butiker/sas-287 finns en länk till SAS och klickar man på den kommer man till www.sas.se/?WT.mc_id=XXXXXXXX där XXXXXXXX troligtvis innehåller krypterad information om vem som är inloggad. Du hade ju kunnat testa att lägga till detta på din länk så att det ser ut så här vip.flysas.net/truetravelmusicsweden/?WT.mc_id=XXXXXXXX. Testa med en avbokningsbar biljett och se om du får ett bekräftelse e-mail ifrån Refunder. Får du inte det är det bara att avboka biljetten. Det har hänt mig att jag har fått ett bekräftelse e-mail av Refunder, men jag har ändå nekats återbäring av den slutgiltiga försäljaren så jag lämnar absolut inga garantier.
 
Toppen