nollbit
Medlem
Om man gör equipment change ofta så kanske man bör sluta med att utlova en viss modell, ja.Det lär ju i så fall sluta med att det skriver att resan trafikerar Är ett flygplan men inte vilket. Då kan man ju inte sägs något
Om man gör equipment change ofta så kanske man bör sluta med att utlova en viss modell, ja.Det lär ju i så fall sluta med att det skriver att resan trafikerar Är ett flygplan men inte vilket. Då kan man ju inte sägs något
Cathay Pacific hör till ett av flygbolagen som byter flygplanstyp ofta.Om man gör equipment change ofta så kanske man bör sluta med att utlova en viss modell, ja.
Smart drag helt klart. De gör inte reklam för annat.Men i och med att de visar bara Regional Business clas stolar när man söker info om Business class stol inom Asien (regional), gör de inte något fel direkt.
Man kan få "bättre" produkt än de har annonserat men inte "sämre".
Personligen hade jag försökt få ersättning enligt EU261 som en involuntary downgrade, dvs 75% av "priset" tillbaka. Förutsatt att du hade en biljett utställd i economy+. Uppgraderade du vid gate eller i förväg?Uppdatering: fick utöver poängen tillbaka en voucher på 100 EUR.
Personligen hade jag försökt få ersättning enligt EU261 som en involuntary downgrade, dvs 75% av "priset" tillbaka. Förutsatt att du hade en biljett utställd i economy+. Uppgraderade du vid gate eller i förväg?
Jag som läste fel, trodde du hade uppgraderat från ekonomi till ekonomi+.Hade köpt den billigaste economy-savern och uppgraderat i förväg med 50 000 poäng. Fick alltså tillbaka de 50 000 poängen, blev satt i Economy+ samt fick 100 EUR.