Senaste nytt

[Enkät] Har ni använt Deals som postats här någon gång?

Hur många gånger har ni använt Deals som postats här?

  • 0 : Aldrig

    Votes: 42 30,7%
  • 1 gång

    Votes: 44 32,1%
  • 2-4 gånger

    Votes: 46 33,6%
  • 5-10 gånger

    Votes: 4 2,9%
  • 11 gånger eller mer

    Votes: 1 0,7%

  • Total voters
    137

Europa

Medlem
Två gånger, ARN-DUB i C SK och ARN-HKG i C med CX.
Ett tips är att man skulle kunna filtrerar på de olika "dealerna" (tex avreseort mm.) samt sortera bort inaktuella,för att göra det mer överskådligt.
 
Last edited:

forastero

Medlem
Nej, jag har inte använt någon deal, men håller koll utifall att det dyker upp någon jag vill använda. Det passar inte så bra med resor överhuvudtaget just nu.
 

Bryant

Medlem
Jag har inte använt mig av någon flyg dela än (men det kommer). Läser alla deals. Det jag använd mig av är hotelldeals och statusmatchdeals.
 

marbe166

Medlem
Även jag har bokat en vända med turkarna GOT-IST-BKK i Januari 2014. Jag tänkte delta i FlyerTalks SIN DO, och det här plus en Economy T/R på SQ fixar dit mig, och ger mig fler M&M Award Miles, siktar på att kunna ta en C award med SWISS till Asien hösten 2014 :).

Sen såg jag den här EK-dealen häromdan, det är ju oförskämt billigt för F på A380. Frågan är bara om jag ska klämma in en sån tripp under den redan bokade BKK-SIN resan, eller om jag ska boka en turksväng till enkom (nästan) för att flyga F på EK. 19000 SEK är inte heller ett dumt pris för en F-biljett BKK-HKG-BKK (och då med en C-resa GOT-IST-BKK inkluderad...). Ack, dessa val...

http://www.businessclass.se/deals/9290-business-class-stockholm-goeteborg-oslo-bangkok-t-r-turkish-airlines-12-000-sek.html
 

sk-sthlm

Medlem
Bokade resan från WAW till KUL i höst för ett tag sedan - bara att hoppas på att den inte avbokas, men det verkar den inte ha gjort hittills. Fick boka poängresa till ARN-WAW via CPH för att ha den ombokningsbar i fall att...

Tack för ett mycket bra tips dock!
 

Beppe

Ny medlem
Två gånger. Dels BKK-HKG business med retur HKG-BKK i First, dels (inte direkt deal men ändå) status match till Flying Blue från Staralliance. Tack och bock för tipsen!
 
Toppen