[Enkät] Har ni använt Deals som postats här någon gång?

Diskussion i 'Deals från Dr. Miles' startad av Dr. Miles, 18 September 2012.

?

Hur många gånger har ni använt Deals som postats här?

1. 0 : Aldrig

42 röst(er)
    30,7%
  2. 1 gång

44 röst(er)
    32,1%
  3. 2-4 gånger

46 röst(er)
    33,6%
  4. 5-10 gånger

4 röst(er)
    2,9%
  5. 11 gånger eller mer

1 röst(er)
    0,7%
  1. Jag vill köra liten undersökning om hur många av er har utnyttjat Deals som har postats här och i så fall hur många gånger.

1 person likes this.
  2. Jacob

Jacob Medlem

Bra idé AHO! Jag fick tips om Burma biljetterna tack vare Deals-forumet, en svårslagen bra deal.

Ni som röstat och nyttjat BC.se Deals får gärna ge exempel på vilka Deals ni använt, så vet vi/AHO vad som är värt att fokusera på i framtiden.

3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte haft möjlighet att använda någon än, men jag uppskattar dem mycket! Speciellt för att se vilka erbjudanden som man kan hitta om man letar lite extra.

4. En gång. Men det var mer att jag såg priset på en grej. Ringde amex flightbooking och bokade den trippen till det priset som stog på denna websida.

5. 149@telia.com

149@telia.com Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick tips om Club Carlson Gold som har gett mig en
    del bra bokningar och extraförmåner.

6. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte bokat alla resor själv men senast bokade en kompis AY till BKK i business på grund av att jag hittade den här på deals. Sedan har en annan vän bokat TK ekonomi extra, något som jag aldrig tänkt på innan jag såg det här. Till min själv har jag bokat Lufthansa till USA med 11/11/11 rean.

Sedan älskar jag att läsa alla deals och få inspiration till kommande resor. Tycker detta är en mycket trevlig del av forumet och hoppas ni känner att det är värt tiden som ni lägger ner på att hitta dessa deals.

7. tobmi

tobmi Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat Lufthansa till Singapore med 11/11/11 rean till mig och familjen.

8. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Röstade på 2-4 gånger men insåg sedan att omröstningen gällde Deals-delen på forumet.
    Inte hur många tips man fått härifrån om hotellstatus och kampanjer etc. Sorry.

9. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att tävlingen jag vann av AHO låg på deals delen så där använde jag den ännu en gång ;)

1 person likes this.
  10. LiiaC

LiiaC Medlem

Har använt själv en gång och delat vidare till flera i bekantskap.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!