Enkät för ni som rest med Malmö Aviation

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Mr.V, 18 Februari 2016.

1. Mr.V

Mr.V Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej forumet!

Jag gör just nu mitt gymnasiearbete om Malmö Aviation och skulle behöva er hjälp med att ni skulle kunna svara på ett par frågor .

Länk:
    Malmö Aviation

Tack på förhand!!!

Smuffe och mjulven gillar detta.
  2. mjulven

mjulven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har passat på att svara men saknar vissa saker. Jag reser med Malmö Aviation då och då, men jag tycker nog att alternativ saknas vilket gör att du kan få konstigt data som inte representerar vad folk egentligen anser. Framförallt saknas vet ej alternativet.

Anledningen till att jag flyger Malmö Aviation är om jag av någon anledning måste flyga från Bromma vilket är sällan. Således byter jag aldrig med plan dom och kan inte lämna ett bra svar på frågan om det är ett rimligt transfer alternativ på Bromma. Jag är dessutom inte med i deras bonusprogram och kan inte lämna vettig feedback där heller.

Smuffe gillar detta.
  3. Mr.V

Mr.V Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska ändra alternativen nu.
    Tack för att ni tar er tid och besvarar min enkät det kommer hjälpa mig väldigt mycket och tack för feedbacken.

4. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har aldrig flugit Malmö Aviation, men lycka till med ditt arbete

5. Smuffe

Smuffe Medlem

Jag avvaktar med att svara tills du har fått ordning på svarsalternativen i din enkät. :)

6. MrGunnar

MrGunnar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har provat svara, och önskar lycka till!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!