Senaste nytt

En vecka i Asien (del3) - ANA First Class review

Riktigt kul rapport! Otroligt vilka mängder mat du lyckades få i dig ;)

Det är en yrkeshemlighet, och tyvärr kan jag inte berätta det ;)

Och hur många flaskor champagne gick det åt den här gången?
Slut igen! Du synar verkligen champagne tillgången i F.:)

Dom hade lastat 4 Krug och 2 Charles som skulle räcka T/R Tokyo - Paris, dom lastade alltså inte dessa flaskor i Paris av någon anledning. Detta gjorde ju med 50% beläggning att dom inte kunde servera mer efter 5 timmar. 2 Flaskor Krug och 1 flaska Charles rök alltså på 4 personer under 5 timmar vilket inte är mycket tycker jag.
 

palmen

Moderator
@simon_says91 påminn mig att jag aldrig ska boka F på samma flight som du, då får man ju ingen Champagne;)
Kan bara hålla med om att ANA är världsklass på alla sätt och vis, tycker personligen att LH F nästan är lika bra (B747-400) även om FCT slår ANAs faciliteter.

Det rycker oerhört i restarmen nu för mig, mindre än 4 veckor kvar nu innan jag får flyga igen :)
 
@simon_says91 påminn mig att jag aldrig ska boka F på samma flight som du, då får man ju ingen Champagne;)
Kan bara hålla med om att ANA är världsklass på alla sätt och vis, tycker personligen att LH F nästan är lika bra (B747-400) även om FCT slår ANAs faciliteter.

Det rycker oerhört i restarmen nu för mig, mindre än 4 veckor kvar nu innan jag får flyga igen :)

Frågan är bara när vi ska göra de? Och om vi flyger på samma så får vi maila och varna dom i förväg :D
 

MarcusC

Medlem
Awesome...kan bara säga. Grymt sköna resor, härliga rapporter..man vill ju bara resa iväg och göra likadant. Rapporterna skapar F abstinens, men stillar abstinensen också. Tackar för du delar med dig.
 
Last edited:
D

Deleted member 4971

Guest
Läste precis igenom alla dina 3 rapporter, riktigt bra skrivet och fina bilder. Förvånad hur mycket du kan äta & dricka, önskar jag kunde få i mig dom mängderna. Jag undrar om du är en minusaffär för flygbolagen ;)
 
Toppen