Senaste nytt

En trevlig påskresa till Hong Kong..

Gus

Medlem
Vilken härlig känsla att bli uppgraderad sådär när man redan satt sig i ekonomi :). Jag flög Doha-Köpenhamn med 787 Business i förrgår. Håller med dig om att Qatar i Business är helt enastående. Jag tycker faktiskt inte att det var långt ifrån Lufthansa F och min fru tycker det var lika bra. Både maten och drycken tycker jag är bättre på Qatar business är Lufthansa F, dock är servicen i Lufthansa F milsvid bättre. Fanns det Krug i loungen i Doha när du var där? Två dagar innan mitt besök hade de slutade serverat Krug i loungen enligt bartendern, lite snopet :confused:
 
Tack för trevlig läsning!

Tack för att du tog dig tid att läsa!

Vilken härlig känsla att bli uppgraderad sådär när man redan satt sig i ekonomi :). Jag flög Doha-Köpenhamn med 787 Business i förrgår. Håller med dig om att Qatar i Business är helt enastående. Jag tycker faktiskt inte att det var långt ifrån Lufthansa F och min fru tycker det var lika bra. Både maten och drycken tycker jag är bättre på Qatar business är Lufthansa F, dock är servicen i Lufthansa F milsvid bättre. Fanns det Krug i loungen i Doha när du var där? Två dagar innan mitt besök hade de slutade serverat Krug i loungen enligt bartendern, lite snopet :confused:

Ja, det var som jag sa. När man väl satt sig och förberett sig mentalt för en flygning i ekonomi och sen bli uppgraderad på själva planet är ju helt otroligt skönt. Ja, skulle faktiskt byta maten rakt av. LH F mot QR C alltså. Sen är det som du säger att såklart man blir mer uppassad i LH F när man har 2-3 flygvärdinnor på maximalt 8 pers på 744 UD men tycker det var bra service även på QR C men då satt jag ju på rad 1 också.

Tack för ett bra skrivet reportage.

Var så lite så, kul att du uppskattade läsningen!
 
Toppen