Senaste nytt

En test av SAS nya Airbus A340 - med fully flat-stolar i business class

rodstrom

Medlem
Åkte ORD-CPH igår på SK430 med denna gamla rishög. Knockout på underhållssystemet och en numera väldigt nergången kabin samt utebliven wifi. Kan man reklamera en resa i C där 60% av upplevelsen är borta?
 

NotRyan

Medlem
Åkte ORD-CPH igår på SK430 med denna gamla rishög. Knockout på underhållssystemet och en numera väldigt nergången kabin samt utebliven wifi. Kan man reklamera en resa i C där 60% av upplevelsen är borta?
SK430? Menar du inte SK944 nu?

Jo, lämna in ett klagomål så kan du få ett antal Eurobonuspoäng i kompensation.....
 

rodstrom

Medlem
Jo precis, 944an. Är detta med gammal kärra känt / är det alltid LAN-kärran på den? Vilken enorm miss att boka sig på den.

Får bli klagomål, vi var 4 PAX med två stycken 2-4-1 för totalt 200000 EB som åkte på denne, planerad sedan 10 månader tillbaka.
 

palmen

Moderator
Jo precis, 944an. Är detta med gammal kärra känt / är det alltid LAN-kärran på den? Vilken enorm miss att boka sig på den.

Får bli klagomål, vi var 4 PAX med två stycken 2-4-1 för totalt 200000 EB som åkte på denne, planerad sedan 10 månader tillbaka.
Du kan säkert skicka in ett klagomål, men tror inte SAS lovar att man ska få nya kabinen på sina flighter. Tråkigt när man får det planet som tidigare var det bästa. I bästa fall får ni någon godwill ersättning. WiFi på longhaul är ju inte heller något som de garranterar, och finns det inte ombord tycker jag personligen det är lite svårt att klaga på det om nu SAS inte säger att det finns på alla interkontinental flyg.
 
Toppen