En smygtitt in i nya SAS-loungen på Göteborg Landvetter

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 12 Maj 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Dörren stod hur som helst öppen, så tog chansen att titta in. Ser väldigt snyggt ut så här långt med samma utmärkta utsikt som i den existerande loungen.

Juni 2015 är väl det som preliminärt är sagt, dock är datumet inte bekräftat än.

iRobert, Glenn E, Dreamliner och 4 andra gillar detta.
  2. SAS404

SAS404 Medlem

Gillar loungen på GOT, spännande att besöka när allt blir klart.

3. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att det händer så mycket nytt på GOT. Inget större fel på nuvarande loungen dock. (Förutom att det saknas toalett, men det fixas säkert i den nya)

4. Jajjebox, toalett kommer att finnas när renoveringen/utbyggnaden är färdig.

SAS404 gillar detta.
  5. Jacob

Jacob Medlem

Helt riktigt, den kommer ha toalett. Så sen blir det bara i Menziesloungen man måste gå ut till de allmänna toaletterna.

6. Hoppas dom kommer att uppgradera matutbudet också.
    Skulle kännas tråkigt om det bara är kosmetiskt och utökat utrymme......

7. SAS404

SAS404 Medlem

Det känns väl mindre troligt tyvärr.

8. Jag vet.....

Lite som att svära i kyrkan men Menzies på Landvetter är bättre än SAS loungen.

SAS404 gillar detta.
  9. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag håller inte helt med, maten i SAS loungen (som ju också "bara" är en business lounge tycker jag är helt ok. Dryck så vinner möjligen menzies knappt,
    Men tycker det försämrats i Menzies medan SAS förbättrats något i mitt tycke

10. Nja....maten i SAS loungen är mer förfinad men man kan aldrig bli mätt. Sist jag var där var det en Quinoa sallad med lax. Bitarna av lax var så små att man knappt hittade några. Och eftersom det inte fanns någon dressing utan bara en bisarr färskost kräm med vitlök blev det mycket torrt och nästan oätligt.
    I Menzies serverades det kalla köttbullar med potatissallad.
    Senast hade dom kyckling sallad som man fick blanda själv.

Pho gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!