Senaste nytt

En riktigt skön sommar önskar BusinessClass.se

Jacob

Medlem
Efter en mycket händelserik vår och en maj månad som slog alla tänkbara rekord på sidan tar nu även redaktionen på BusinessClass.se lite välbehövlig semester. Vårt forum håller givetvis öppet hela sommaren. Där kan du ställa frågor, få tips och råd eller diskutera med våra medlemmar. Om solen håller sig borta finns det mycket läsbart…
 
Trevlig sommar och semester och tack för allt jobb ni i redaktionen lägger ner.<br />
<br />
Och tack (och samma sommarönskan) till alla med-medlemmar för att vi tillsammans gör detta till ett riktigt trevligt forum! :)
 

Resenären

Medlem
Det är bara att önska Alla på BusinessClass en trevlig sommar. Tack vare otroliga tips och information blir nästkommande resa extra givande.<br />
Återkommer om någon vecka från närheten till Europas högst belägna flygplats.<br />
Är det någon som landat där?
 

Palazzi

Medlem
Trevlig sommar till alla som gör det här forumet till internets trivsammaste plats! :) Särskilt tack till redaktionen som lägger ner tid och möda på att underhålla och utveckla forumet :)<br />
<br />
Antar att jag kommer se redaktionens medlemmar på forumet även under semestern :)
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>Palazzi;63871 wrote:</strong> Trevlig sommar till alla som gör det här forumet till internets trivsammaste plats! :) Särskilt tack till redaktionen som lägger ner tid och möda på att underhålla och utveckla forumet :)<br />
<br />
Antar att jag kommer se redaktionens medlemmar på forumet även under semestern :)</blockquote>
Det kommer du säkert göra. Det kan dock vara värt att påpeka att BusinessClass.se är mer än ett forum, vi har ett minst lika stort antal besökare som följer förstasidan och den redaktionella delen utan att deltaga i forumet. Det är framförallt denna del (som är ganska tidskrävande) som tar paus under sommaren, det händer hur som helst inte så mycket i branschen just nu och många besökare är ändå på semester.
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>henke12;65323 wrote:</strong> Är det ESSV på bilden månne?</blockquote>
Det är Visby på bilden med en SAS Boeing 737 som lyfter (som jag själv hade ankommit med 20 minuter tidigare).
 
Toppen