Senaste nytt

En resa med TAP

ulagun

Medlem
Okej, så konstig kanske inte maten var. Men det som fanns vid ca kl10 på kvällen var någon soppa samt lite pålägg, några färdiga mackor med "konstigt" pålägg samt salad och något pajliknande. Loungen var riktigt bra tycker jag, men maten var inget jag var sugen på - men detta berodde nog också på att jag var proppmätt från måltiden ombord.

Visa bifogad bild 76108
Bara att jämföra med vad Guldloungen i CPH serverar vid denna ( och övrig )tid........konstiga couscous sörjor inget pålägg konstigt eller ej.
 

Kebalibre

Medlem
Okej, så konstig kanske inte maten var. Men det som fanns vid ca kl10 på kvällen var någon soppa samt lite pålägg, några färdiga mackor med "konstigt" pålägg samt salad och något pajliknande. Loungen var riktigt bra tycker jag, men maten var inget jag var sugen på - men detta berodde nog också på att jag var proppmätt från måltiden ombord.

Visa bifogad bild 76108
Var där för en vecka sedan och tyckte det var bättre än vad jag är van vid i SAS lounger. Under de två locken längst bort i bild fanns tortellini och ytterligare någon varm rätt som jag inte minns. De 4 sorters pajerna som syns strax hitom varmrätterna var faktiskt riktigt goda. Förutom det även lite oilka grönsaker/sallad, canapeer, soppa och ett stort dessertbord.
 
Toppen