Senaste nytt

En liten tripp Bangkok-Jakarta t/r med Singapore/Lufthansa i Business class/First class

rob74

Medlem
Tack för tipset, Jojo! :)
Jag landar ju rätt sent, så nåt nattöppet skulle ju faktiskt uppskattas. Mat lär man vål ha fått så det räcker under resorna och i loungen på SIN, men en liten sängfösare kanske kan vara på sin plats. ;)
Får inte sova för länge dagen därpå bara. Vill ju hinna göra några ärenden innan det är dags att flyga tillbaka till Bangkok.
 

rob74

Medlem
Det gör jag också! :)
Jag landar ju kl 16 och åker vidare 21:50, så det finns ju bra med tid att tillbringa där.
Jag lär väl hamna på Terminal 2 och TPR ligger ju i Terminal 3, så det är ju lite tid som går bort för omlokalisering.
Incheckningen av hela resan sker ju på BKK, så frågan är om man får inbjudan redan där eller måste lösa det på SIN. Om man nu blir inbjuden dvs... :rolleyes:
 

Dr. Miles

Expert
Det är bra att du inte tar någon morgon flight från Singapore, rob74.
Det vore synd om du missade The Private Room också...
 

rob74

Medlem
Ja, eller hur? :)
Man hade nog kunnat köra en sväng över dagen till CGK, men då som sagt morgonflyg och så hade det blivit tajt att få med sträckan SGN-BKK i F.
TPR hade nog gått att besöka hela kvällen innan pga SQ's 48-timmars check-in, som ju Jacob utnyttjade vid ett tidigare tillfälle.
Men den här varianten känns ju väl så bra och dessutom hinner jag med ett ärende i Jakarta.
 
Toppen