Senaste nytt

En liten snabbvisit till USA via Lufthansa First Class Terminal

Magino

Medlem
Verkar haft en härlig resa med LH. Klart vackraste tiden i DC just nu när, Cherry Blossom vid Tidal Basin är något speciellt.
 

MarcusC

Medlem
Låter som en underbar returflight, ...så blir man ju sugen på en F tripp.......i synnerhet loungerna i FRA som sagt....
Ang LH C i Europa, så är verkligen maten undermålig, flera bolag serverar ju bättre i economy ( Ex vis SAS Economy Extra)
 
Ska flyga till San Francisco och funderar på hur jag ska lägga rutten. Kommer man in i Lufthansa First Class terminal om man flyger Codeshare där det är ett LH-nummer i bokningen men själva flygning sker i UA-metal?
 

palmen

Moderator
Ska flyga till San Francisco och funderar på hur jag ska lägga rutten. Kommer man in i Lufthansa First Class terminal om man flyger Codeshare där det är ett LH-nummer i bokningen men själva flygning sker i UA-metal?

Är inte helt 100, men med 99% säkerhet så är det enbart LH-metall som gäller för att komma in i FCT i detta fall. Någon får rätta mig om jag har fel
 

agehall

Medlem
Är inte helt 100, men med 99% säkerhet så är det enbart LH-metall som gäller för att komma in i FCT i detta fall. Någon får rätta mig om jag har fel

Helt rätt. LH och endast LH. Jag vet inte ens om man kommer in ifall man flyger LH-metall men codeshare med tex SQ.
 

obs

Medlem
Tak for beretningen og de fine billeder, Senator

En viktig detalj; vi hade bokat UA (CO) 122 EWR-CPH eftersom min polares lilla tjej hade sin första födelsedag i måndags så han skulle hem snabbt.

Har UA også direkte flyvninger til CPH? Jeg har set at de flyver til OSL og ARN, men jeg synes ikke at jeg har set nogen UA-flyvninger til CPH?
 
Toppen