En flight har försvunnit från bokningen!

Diskussion i 'Skyteam' startad av Flyer, 23 Oktober 2013.

1. Flyer

Flyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Måste börja och tacka för en fantastisk hemsida! Har nog vart inne och läst i forumet nästan varje dag!

Nu till ett problem som har dykt upp i min bokning ARN-AMS-CDG-CUN-DTW-AMS-ARN.
    Det började med att Delta sköt fram avgången från CUN (DL8015) och bytte flight nr till DL714.
    Detta resulterade i en transit i DTW på 49 min. Okej tänkte jag man hinner nog.. Men till min stora förvåning är hela flighten bortagen från min bokning nu!

Trodde först att den var helt inställd men det är den inte. Vad kan ha hänt?

2. marbe166

marbe166 Medlem

Välkommen till forumet.

Jag skulle gissa på att transiten på 49 min är för liten och att de därför tagit bort dig från den flighten, men inte ännu bokat in dig på en annan rutt hem. När ska du åka?

3. Flyer

Flyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack!

Resan hem är först den 9 januari så det är ett tag kvar.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tag kontakt med den du köpt biljetten av och be att få bli ombokad. Man ska aldrig låta sådant här bero...

2 personer gillar detta.
  5. Flyer

Flyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nu pratat med dom jag bokade biljetten av och den hade blivit avbokade för att det var för kort transit i DTW. Nu blev det CUN-ATL-AMS istället.
    Tack för hjälpen!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!