Senaste nytt

En förstklassig weekend i Mexico City med Lufthansa First Class

Jonas C

Medlem
Tusen tack för era vänliga ord. Väldigt glad att ni uppskattade reserapporten, och jag hoppas att den har inspirerat er till att göra liknande resor :)

Lite märkligt att FCT tillhandahåller cigarrer men att man måste ta med sig detta själv i München!? Hur är det med first-loungen i Frankfurt, finns det cigarrer där?
I Frankfurt ska det finnas i Terminalen och i Loungerna då det tydligen är cateringbolaget LSG som inte förser cigarrer till lungorna i München. I Frankfurt ansvarar Do&Co för catering i FCT och FCL.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Totalsumman av skatter och bränsletillägg för denna resa landade på 11644kr för två personer. Något dyrare än beräknat, men fortfarande ett kap för min del då jag betalade motsvarande summa för en rabatterad Business Class biljett.
Bokades detta före Eurobonus började med fast summa av bränsletillägg? Annars är det väl ett ganska högt pris?
 

johhenrik

Medlem
Hur tusan har jag missat denna reserapport? Grymt bra skrivet som alltid @Jonas C och jag får helt enkelt be om ursäkt för att jag uppenbarligen ignorerat den tidigare. :)
 
Toppen