Flott rapport med sylskarpe bilder. Velger selv aldri å dra frem et stort kamera og knipse i vei når jeg reiser, er nok litt for sjenert. Så kudos til de som tør!
Det Japanske måltidet så spennende ut, ikke helt min greie men fantastisk kunst med den porselenen de serverer i!
Ikke noe problem å få First opplevelsen i business til en god pris - Qatar. Her er både sete (i 787 30 tum bredt, 17" skjerm, få seter osv) og servering/service i førsteklassenivå. Du får til og med din egen terminal ved mellomlanding i Doha. De går også bort fra First på de fleste flytypene, bare noen av de nye A380 vil få det.
Sikkert også flere av sandkasseselskapene samt de asiatiske som har en nær First opplevelse i Biz (mtp kulturen)
Syntes businessproduktet for de fleste europeiske selskaper er lite innovativt og en relativt anonym opplevelse, så her virker nok First som en helt annen opplevelse.
Har aldri fortstått poenget med manien at står det "first" på billetten skal jeg være "first" ombord. Syntes det er mye bedre å slappe av i loungen isteden for å kjempe og svette ved gaten, bare å gå ombord ved last call det. Særlig når loungen ligger såpass nær gate.Då jag inte ville låta detta skändande mot britternas ohälsosamma förkärlek till köer eskalera till en hätskt diskussion, ursäktade jag mig artigt och ställde mig ett par meter bakom männen utom deras synhåll. Denna smärre incident väcker visserligen frågan om man verkligen bör erbjuda priority boarding till alla statuspassagerare (inklusive diverse silverkort) eller om det är bäst att göra som Singapore Airlines och enbart låta First/Business Class kliva på planet först.
Det Japanske måltidet så spennende ut, ikke helt min greie men fantastisk kunst med den porselenen de serverer i!
Att flyga First Class på poäng är ett privilegium som sakta håller på att försvinna. Jag har i likhet med de flesta inte ekonomin att betala för en biljett i First, och jag nöjer mig mycket väl att även i framtiden kunna flyga Business både på poäng och betald biljett.
Ikke noe problem å få First opplevelsen i business til en god pris - Qatar. Her er både sete (i 787 30 tum bredt, 17" skjerm, få seter osv) og servering/service i førsteklassenivå. Du får til og med din egen terminal ved mellomlanding i Doha. De går også bort fra First på de fleste flytypene, bare noen av de nye A380 vil få det.
Sikkert også flere av sandkasseselskapene samt de asiatiske som har en nær First opplevelse i Biz (mtp kulturen)
Syntes businessproduktet for de fleste europeiske selskaper er lite innovativt og en relativt anonym opplevelse, så her virker nok First som en helt annen opplevelse.