Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2018-APR-07

palmen

Moderator
Då är det 5-års jubileum för denna tradition.
Det blir en dag i Galleris First (T5) på Heathrow med trevliga vänner, både nya och gamla förhoppningsvis. I år tar vi dock igen oss lite och bokar bara en helg.
Vi följer förra årets koncept där tanken är att vi befinner oss ute på terassen för att störa andra så lite som möjligt.

Jag kommer att köra en dagstripp, några andra kommer säkert att åka ut på fredagen för nöjen i London på kvällen innan.

Följande flyg har jag bokat på lördagen den 7e april.
BA777 ARN - LHR 11:35 - 13:20
BA786 LHR - ARN 18:55 - 22:25


Skriv upp vilket flyg ni bokat och om ni har oneworld Emerald eller om ni behöver bli gästade så sammanställer jag med jämna mellanrum.
Lägger in en disclaimer redan nu om att det finns chans att fler behöver gästningar än vad vi kommer att kunna gästa då dessa utflykter brukar vara trevliga. Förhoppningsvis kommer vi att ha en bra grundplåt att stå på vad det gäller gästningar.

Tidigare resor kan ni läsa om här
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

palmen

Moderator
Har bokat Club Europe på utresan och Euro traveller på hemresan
BA777 ARN - LHR 11:35 - 13:20 - 2A
BA786 LHR - ARN 18:55 - 22:25 - 11A


Är Emerald och kan gästa en person (gästningen är dock redan paxad)
 

Anfield

Medlem
Bokar direkt när jag får en bekräftelse på att jag kan bli gästad in av någon !
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Jag skulle gissa att det blir färre antal oneworld Emerald medlemmar här på BC nästa år.
Själv har jag trillat ner till British Airways Executive Club Silver (oneworld Sapphire), så kan jag inte gästa någon heller.
 
Toppen