Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

palmen

Moderator
Kan jag säkra en eller två gästningar så bokar jag en resa under dagen. Hör av er om ni har en gästning över.


Får sammanställe och kontrollera hur många gästningar vi har. Har dock inte tid att göra nu. BA har väl dock 24h öppet köp (kan någon bekräfta detta) så om ni bokar idag ska vi nog ha hunnit summera till imorgon iaf.
 

Nemo

Medlem
Får sammanställe och kontrollera hur många gästningar vi har. Har dock inte tid att göra nu. BA har väl dock 24h öppet köp (kan någon bekräfta detta) så om ni bokar idag ska vi nog ha hunnit summera till imorgon iaf.
Jag kollade igår men som jag förstod det har BA inte 24h öppet köp.
 

DanielKif

Medlem
Jag kollade igår men som jag förstod det har BA inte 24h öppet köp.
Book with confidence
If you notice a mistake with your booking after you have paid for your ticket(s), you can cancel your flight booking and claim a full refund without penalty, up to 24 hours from when you make the original booking.

Refunds under these circumstances can only be requested by calling our contact centres.

The following types of booking are not covered by this guarantee:

  • Bookings made for travel within 24 hours of booking.
  • Bookings where immediate payment is not required.
  • Package bookings or flights booked with hotels, car hire, transfers or experiences.
  • South African domestic only services, operated by Comair.
 

Dr. Miles

Expert
Jag kollade igår men som jag förstod det har BA inte 24h öppet köp.
Jodå. Man måste ringa till deras kundtjänst för att avboka utan kostnad dock.
British Airways skrev:
How do I cancel my booking?

Answer Id 4073 | Updated 17/10/2016 10.11 AM (BST)

Question
If I need to cancel my British Airways booking, what should I do?

Answer
If you made your booking with British Airways and you notice a mistake after you have paid for your ticket(s), you can cancel your flight booking and claim a full refund without penalty, up to 24 hours from when you made the original booking. Refunds under these circumstances can only be requested by calling our contact centres.
British Airways - Answer

Det finns undantag. Finstilta finn här.
British Airways - Boka tryggt
 

DanielKif

Medlem
En liten offtopic newbie fråga som jag hoppas är ok. Jag är statuslös hos BA men har guld hos Air BerlinTopbonus. Är det bättre att kreditera miles till Air Berlin eller ska jag satsa på status hos BA istället?
 

Dr. Miles

Expert
En liten offtopic newbie fråga som jag hoppas är ok. Jag är statuslös hos BA men har guld hos Air BerlinTopbonus. Är det bättre att kreditera miles till Air Berlin eller ska jag satsa på status hos BA istället?
Off topic svar.

Om du kommer att tjäna minst 600 Tier Points inom kvalificeringsperiod till British Airways Executive Club, ja.
 

palmen

Moderator
Har försökt summera listan nu på vilka som kan gästa samt vilka som behöver gästning. Jag får det till att vi totalt i dagsläget har 12 gästningar och 16 personer som behöver gästas så just nu kan det inte garranteras någon gästning för de sista som frågat.
Flera har redan gjort upp om sina gästingar utifrån vad jag kan läsa i tråden. De som sagt att de vill med men inte har status är på Behöver gästas listan även om de inte just nu kanske har bokat något.

Kan gästa
Magino
Palmen
Dr Miles
Tommy
Susanne
IPC_Mataveri x2
SeaPlanePilot
FruSeaPlanePilot
agehall
RonnieK
Fru RonnieK

Behöver gästning
Joakim
Nemo
Fru IPC
David
MWi
Fru MWi
Tobias V B
jsn
far agehall
Bryant
ESSA
Silverfux
Anfield
(DanielKif)
(DanielKif +1)
(Jompa)
 
Toppen