Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23

Dr. Miles

Expert
@Kricka och andra
Som jag nämnde i träffen, det går att köpa Panko (パン粉: japansk ströbröd) bl a ICA (de har egen märke till och med).

Panko.jpg
 

Magino

Medlem
Tack alla som hängde med och gjorde årets resa mycket lyckad.

Helt sjukt, och underbart, att man kan slänga upp ett datum jag och min kompis bokat London över dagen och några veckor senare händer 26 andra personer med.
Självklart hade det inte varit möjligt utan detta forum och alla ni som anordnat så väl denna resan som så många andra resor tidigare år.
Jättekul och ser fram emot nya äventyr med er alla i framtiden, vare sig jag får äran att hänga med eller läsa om dem här på forumet.
 

trekker

Medlem
Klart bästa servicen jag fått i någon lounge, tack @Magino. Tyvärr blev det lite segt igår tack vare aldrig tomt glas. Synd på lounge drakarna bara, någon som klagat eller tänker klaga?

Hur som helst, jag ser redan fram emot nästa träff.
 

agehall

Medlem
Klart bästa servicen jag fått i någon lounge, tack @Magino. Tyvärr blev det lite segt igår tack vare aldrig tomt glas. Synd på lounge drakarna bara, någon som klagat eller tänker klaga?

Bästa serveringen brukar man få ifall man tar med sig någon som inte dricker alkohol och inte heller är intresserad av flyg. :)
 
Toppen