Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.

gdaily

Medlem
Jag behöver definitivt 80 TPs som denna tripp skulle ge mig. 4400 poäng också, blir ju knappt en femhunka "rabatt"... Och trevligt sällskap. Fanken vad svårt.

Jag är ju bara silvermedlem, så kommer det en tredje guldmedlem in i ekvationen så hänger jag direkt på, om man fortfarande kan uppgradera bägge sträckorna för 800 kr då.
 

jth

Medlem
Jaha, ännu en sak man verkligen inte kan missa! Ska man boka direkt och hoppas på att fler BAEC-gold ansluter sig så att det går att gästa in fler personer då?
 

Senator

Moderator
sembl och jag är troligtvis på, vi skall bestämma under veckan. Då kommer det finns +2 BAEC Gold vart av en plats är paxat av ClaesL. Vänta några dagar jth, men jag paxar en plats åt dig med oss om du är på...
 

ESSA

Medlem
Om nån guld bokat och inte har någon att gästa kan väl hojta till. Sen får man väl lösa det så det blir "jämna par".

Hoppas Senator och sembl hakar på också med sina "gäster". ;-)
 

pitch

Medlem
Det är ju väldigt lockande.

"Tyvärr" planerar jag att spendera den veckan så långt bort som jag hinner. Men... om man skulle drista sig att åka BA dit och tillbaks så kanske man kan ta svängen förbi LHR på vägen tillbaka, förstås. Hmm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen