Senaste nytt

En annorlunda semester: 31 flyg på 9 dagar ... i ekonomiklass på Skyteam

TreD

Medlem
Det är vad jag kallar 'en reeesa det'! Too much för mig. Det skulle krävas en veckas återhämtning - minst.
 
Fantastiskt trevlig läsning och resa! :) Som någon skrev tidigare hade det varit riktigt häftigt att anordna något liknande i mindre regi (intra-Europa?) á la businessclass.dev<br />
Väntar med spänning på del 2 och en något novisare men ack så glad flygbokaramatör kan förstås inte hålla sig från att undra vad för prislapp man kan komma ner på för en resa som denna, men det kanske inte är officiellt... ;)
 

Roger J

Medlem
@njohansson Jag har en känsla av att Gnopps betalat förvånansvärt lite. Han vrider och bänder på reglerna för biljetterna till max kan jag tänka mig. Och lyckas dessutom boka det sedan. Och resa.
 

Gnopps

Medlem
Tack för alla fina kommentarer! Prislapp finns redan i del två, i alla fall jag är nöjd med den.<br />
<br />
Anledningen till att mina resor som den här görs i USA är främst att man där inte behöver betala bränsletillägg på varje flygning (bara de på de internationella). Samt att när jag reser som Europé i USA slipper jag en del skatter. Inom Europa kostar varje flyg åtminstone 300-500 kronor mer på grund av flygbolagens bränsletillägg och internationella skatter.
 

rob74

Medlem
Grym resa och ett härligt reportage!<br />
Ser med spänning fram mot nästa del.<br />
Känns som om det skulle till en enorm kraftmobilisering att ta sig för en sådan resa. Imponerande gjort av er! :)
 
Toppen