Senaste nytt

Emirates Skywards Guld

MarSecLtd

Medlem
Eftersom Emirates startar ifrån ARN i sep så beslutade jag att lägga några flygningar med dem under våren/sommaren. Tydligen redan nått guld ser jag när jag loggar in på kontot och tittar. Min fråga är då, hur länge dröjer det innan det fysiska kortet kommer?

//Micke
 

Halle

Medlem
Du måste göra en returresa i business eller 2 i ekonomi innan dom skickar kortet. Och grattis till Guld :)
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jasså? Jag fick hem kortet när jag statusmatchade till dem. Sedan sket sig resan, så det blev aldrig några sektorer med dem.
 

Ninjamasse

Medlem
Jag fick också kortet efter status match. Har en tur till Dubai och Bangkok i augusti, ska bli spännande och se om det innebär någon skillnad mot en resa för något år sedan som statuslös.
 

Halle

Medlem
Fick det till svar när jag kontaktade dom efter min första resa med Emirates. Kommer göra min andra med Emirates på tisdag, sen får vi se om kortet dyker upp. Reser i ekonomi denna gång.
 
Last edited:

MarSecLtd

Medlem
Jag byter ifrån QR till EK nästa resa så är jag säker på att få det fysiska kortet iaf. Tackar för infon/hjälpen. Ingen dålig trip du gjorde Halle om fick ihop till ett guld på en resa.
 

Halle

Medlem
Jag har inte nått Guld ännu. Jag bara gratulerade dig till det :) . Själv når jag silver efter 3 resor.
 

Halle

Medlem
Tycker dom är bra i Ekonomi. Bra mat och dryck för att vara ekonomi. Dessutom riktigt bra multimedia utbud. Det bästa jag upplevt.
Sen finns det även Wifi på deras A380 flighter vilket uppskattas.
 

MarSecLtd

Medlem
Jo ICE systemet är riktigt bra, visste inte att det fanns bakom skynket också. Lutar nog åt att köpa en resa billigt i Y och uppgradera med miles till C med fru MarSecLtd (draken) snart. Skulle inte uppgraderingen gå igenom så kan hon iaf titta på mkt film.
 
Toppen