Emirates Skywards Guld

Diskussion i 'Emirates & Skywards' startad av MarSecLtd, 28 Juli 2013.

1. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eftersom Emirates startar ifrån ARN i sep så beslutade jag att lägga några flygningar med dem under våren/sommaren. Tydligen redan nått guld ser jag när jag loggar in på kontot och tittar. Min fråga är då, hur länge dröjer det innan det fysiska kortet kommer?

//Micke

2. Halle

Halle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du måste göra en returresa i business eller 2 i ekonomi innan dom skickar kortet. Och grattis till Guld :)

Last edited: 28 Juli 2013
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jasså? Jag fick hem kortet när jag statusmatchade till dem. Sedan sket sig resan, så det blev aldrig några sektorer med dem.

4. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick också kortet efter status match. Har en tur till Dubai och Bangkok i augusti, ska bli spännande och se om det innebär någon skillnad mot en resa för något år sedan som statuslös.

5. Halle

Halle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick det till svar när jag kontaktade dom efter min första resa med Emirates. Kommer göra min andra med Emirates på tisdag, sen får vi se om kortet dyker upp. Reser i ekonomi denna gång.

Last edited: 28 Juli 2013
  6. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag byter ifrån Qatar Airways till EK nästa resa så är jag säker på att få det fysiska kortet iaf. Tackar för infon/hjälpen. Ingen dålig trip du gjorde Halle om fick ihop till ett guld på en resa.

7. Halle

Halle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte nått Guld ännu. Jag bara gratulerade dig till det :) . Själv når jag silver efter 3 resor.

8. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ahhh jag som missförstod dig bara då :rolleyes:. Hur upplever du Eco på EK ?

9. Halle

Halle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker dom är bra i Ekonomi. Bra mat och dryck för att vara ekonomi. Dessutom riktigt bra multimedia utbud. Det bästa jag upplevt.
    Sen finns det även Wifi på deras A380 flighter vilket uppskattas.

1 person likes this.
  10. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo ICE systemet är riktigt bra, visste inte att det fanns bakom skynket också. Lutar nog åt att köpa en resa billigt i Y och uppgradera med miles till C med fru MarSecLtd (draken) snart. Skulle inte uppgraderingen gå igenom så kan hon iaf titta på mkt film.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!