Emirates Lounge, Auckland - Fullproppad lounge

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av simon_says91, 22 Juli 2014.

1. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En lounge som skulle behöva expandera till dubbla storleken. Med 3 st A380 avgångar på kort tid fylls den här loungen till bristningsgränsen och det finns inget lugn stämmning någonstans. Loungen ligger en 10-15 min promenad från dom 3 st gaterna Emirates använder vilket gör att man måste lämna tidigt för boarding. Ett bra tips…

Se hela inlägget

2. Ett stort problem som A380 har intruducerat och bolagen/flygplattserna inte hunnit med att byggaut.

3. Jacob

Jacob Medlem

Jag har bara besökt den gamla Emiratesloungen i Auckland (den flyttade för något år sedan en våning upp, låg nedanför rulltrappan innan) men jag var väldigt nöjd med besöket och framförallt det då närmast enorma utbudet av mat och dryck. Dessutom suverän service.

4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har rätt i att utbudet på mat och dryck är enormt men med den enorma passagerarkapaciteten 3 st A380 har så blev det tyvärr ganska svårt att hitta en sittplats bredvid varandra i den här loungen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!