Senaste nytt

Emirates lanserar ny Business Class

LarsCph

Medlem
Jag ska till Thailand 5 Augusti och kommer tillbaka 20 Augusti igen. Har resten med Emirates tidigare till Thailand och tänkte göra det igen. Det jag funderar över varför det inte går att boka businessbiljetter på OSL-DXB och ekonomi DXB-BKK? Går bara att boka business OSL-BKK och BKK-OSL.

Oavsett så blir det business för frugan och mig från Oslo till Bangkok och varför jag undrade, ja det var frugan som frågade mig och jag hade inget svar direkt på varför det inte går att boka så

Du kan det nok godt - men det kræver formentlig at du ringer for at booke det. Det er ikke sikkert at det bliver væsentligt biligere end business hele vejen - ofte syntes jeg at der er ganske meget rabat. Retur 20K OSL-BKK i business lyder som en god pris , jeg tror ikke du kan spare noget ved at dele rejsen op så du flyver economy DXB-BKK.
 

trskial

Medlem
Sambon och jag ska flyga inatt, business class

BKK-DXB
DXB-OSL

Jag funderar på det, klockan är nu 17.00 lokal här och vi ska flyga 01.35 inatt.

Kan vi checka in redan nu på flygplatsen och gå in i loungen?
 

ACervin

Medlem
Jag som hoppades att 777 skulle bli uppgraderad till 1-2-1. Emirates C i 380 är en bra upplevelse med barhäng. Bra att den går till Köpenhamn (och Brisbane). Nu gäller det att fortsätta undvika Emirates 777.
 

pep

Medlem
Sambon och jag ska flyga inatt, business class
BKK-DXB
DXB-OSL
Jag funderar på det, klockan är nu 17.00 lokal här och vi ska flyga 01.35 inatt. Kan vi checka in redan nu på flygplatsen och gå in i loungen?
Kun hvis Emirates har andre afgange om eftermiddagen og dermed åbne check-in skranker. Normalt åbner check-in til din afgang 3 timer før. Men hvis der f.eks. er en afgang kl. 21 kan du checke ind kl. 18 - også selv om du skal med et senere fly.(op til ca. 24 timer forinden)
 

pep

Medlem
Nä det brukar ta låååång tid när man ringer...inte Emirates igen för mig!
Måske har du ringet til et forkert nummer.... :)
Spøg tilside: du har ret - Emirates FAs har altid travlt med at chatte sammen (de hviler på gamle laurbær!?) og har ikke nær samme focus på deres rejsende som f.eks. QR
 

LarsCph

Medlem
Måske har du ringet til et forkert nummer.... :)
Spøg tilside: du har ret - Emirates FAs har altid travlt med at chatte sammen (de hviler på gamle laurbær!?) og har ikke nær samme focus på deres rejsende som f.eks. QR

Jeg har jo lige været på tur med Air France - og en lille smule Garuda Indonesia - på business class. Nu har jeg ikke været med Qatar siden Maj i år - og Emirates er helt tilbage i februar 2015 og måske hukommelsen bliver hurtig rusten. Men såvel sæder, mad og service på flyet hos Air France giver Qatar Airways noget at tænke over. Specielt ud af Paris var maden helt ekstra ordinær. Air France har 1-2-1 seating i 777-300ER hvor Qatar Airways har 2-2-2 og Emirates 2-3-2...

Garuda Indonesia havde nok rekorden i reaktionstid hvis man ringer og service helt udover hvad man er vant til her i Europa. Og så en super lækker Billecart-Salmon Brut Rosé at drikke. Alt på en 2 timers tur fra Bali til Singapore.
 
Toppen