Senaste nytt

Emirates från Köpenhamn?

Idag fick även jag ett mail från Emirates med möjlighet att uppgradera CPH-DXB till business. 2985DKK vill de ha för besväret.
Ska suga lite på den karamellen och se om jag får erbjudande för DXB-HYD också...
 
Idag fick även jag ett mail från Emirates med möjlighet att uppgradera CPH-DXB till business. 2985DKK vill de ha för besväret.
Ska suga lite på den karamellen och se om jag får erbjudande för DXB-HYD också...

Slog till på en uppgradering på denna sträcka. Fick även erbjudande om att uppgradera DXB-HYD för 605 AED (ca 1100 SEK). Får se hur det blir med den saken också...
 

Isoladan

Medlem
Hade i veckan min första resa med Emirates.
Fick erbjudande om uppgradering för 2985 DKK för sträckan CPH-DXB. Jag antog erbjudandet och fick välja säte i Business, när jag sedan skulle checka in blev jag uppflyttad till 2B, First Class med egen minibar!

På hemresan hoppades jag på att få ett nytt erbjudande men det fick jag inte. Checkade in on-line och valde 47B. När jag skulle lämna mitt boardingkort i gaten så fick jag en trevlig överraskning, uppgraderad till Business, 7J!

Mycket bra mat (3-rätters) och bra underhållningssystem. (777-300)
 
På rad 9A för en vecka sen (MD-80 CPH-ZRH) skymtade jag en emirates 777a på de-ice, den såg rätt ny ut och var betydligt större än den a330 som de brukar köra...
 

Gnopps

Medlem
Hade i veckan min första resa med Emirates.
Fick erbjudande om uppgradering för 2985 DKK för sträckan CPH-DXB. Jag antog erbjudandet och fick välja säte i Business, när jag sedan skulle checka in blev jag uppflyttad till 2B, First Class med egen minibar!

På hemresan hoppades jag på att få ett nytt erbjudande men det fick jag inte. Checkade in on-line och valde 47B. När jag skulle lämna mitt boardingkort i gaten så fick jag en trevlig överraskning, uppgraderad till Business, 7J!

Mycket bra mat (3-rätters) och bra underhållningssystem. (777-300)
Grattis till uppgraderingarna och välkommen till forumet! Vad har du för status med flygbolaget och var det en billig eller dyr biljett?
 
Toppen