Emirates First

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Webguide, 5 Mars 2015.

1. Webguide

Webguide Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter i Loungen på Arlanda och väntar på 13.30-flyget mot Dubai och sedan vidare mot Hong Kong, vi flyger First dit och Business hem. Det skall bli en intressant upplevelse, jag skall se om jag kan ta några bilder som inte är komprometterande :)

Smuffe, Sofia, Axelzon och 6 andra gillar detta.
  2. SAS404

SAS404 Medlem

Vad tycker du om loungen?

3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oavsett avgångsgate i dubai, försök ta dig till A byggnaden för att besöka den enorma loungen... Är samma innehåll i B piren också men den är bara halva byggnaden.

Miljon3 och SAS404 gillar detta.
  4. Webguide

Webguide Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här loungen är lite väl enkel tycker jag, borde moderniseras och hottas upp! :)

SAS404 gillar detta.
  5. Webguide

Webguide Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes, vi kommer att mellanlanda i 4 timmar så det hinner vi med. Några av oss flyger Business så vi får se om jag hänger i First class elelr i Business.

Jakob K gillar detta.
  6. Anfield

Anfield Medlem

Trevlig resa

Webguide gillar detta.
  7. Webguide

Webguide Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker att loungen i Dubai är för stor, allt är ju snyggt och lyxigt förstås, men det känns väldigt opersonligt.

8. SAS404

SAS404 Medlem

Ja när en lounge är stor som en mindre flygplats i Sverige då börjar man undra ;)

9. Christian R

Christian R DYKWIA

@Webguide, Jeg tror der er lidt problemer med billederne, jeg kan nemlig ikke se dem på min computer ;)

Smuffe, segra och Webguide gillar detta.
  10. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det inte alls samma känsla som en lounge. Men utbudet och skoputsning etc gör att den är rätt bra iaf tycker jag. Efter en vecka i Dubai mår skorna bra av en puts. :) Men den lugna känslan man vill ha ibland, den infinner sig inte.

Webguide gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!