Senaste nytt

Emirates First Class kampanj från Stockholm

johhenrik

Medlem
Jag kollade priset idag på min flight som jag köpte och det har nu stigit från 25.000 till 34.000. Inte så värst farligt pris ändå måste jag säga. Testade några andra senare datum också, ifall mina flighter är fulla eller så och kom ner i 30.500kr, så deras priser på First från ARN verkar ju rätt billiga känns det som. Detta gällde ARN-PVG.
 

nime

Medlem
Første avgang fra ARN ser ut til å være fullbooket i F, er det noen med tilgang til ExpertFlyer eller KVS som kan se hvordan det ligger an i C & Y ?
 
første avgang fra arn ser ut til å være fullbooket i f, er det noen med tilgang til expertflyer eller kvs som kan se hvordan det ligger an i c & y ?

Kod:
ARN  Stockholm Arlanda SE [ESSA]
DXB  Dubai Intl AE [OMDB]
WED  04 Sep 2013

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Availability
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  -----------------------------------------------------------
EK         158     ARN   13:55     DXB   22:25     77W      F1 A0 J7 C7 I7 O7 Y9 E9 R9 W9 M9 B9 U9 K9 H0 Q9 L9 T9 V9 X9
 
Last edited:
Min biljett bokad 1 jan - 24 jan 2014..... Ca: 40 000SEK Med en ganska skön layover på ca: 18 timmar i Dubai.

Confirmed!.png
 

johhenrik

Medlem
De verkar ha nya kampanjpriser. Jag kollade lite för skojs skull på min resa till PVG i Januari. Kostar bara 1000kr mer än vad jag gav ovan (Oct 2013) för First hela vägen. Man kan dribbla med anslutningarna och få mer miles på bekostnad av längre layover i DXB.

EK-first-jan2014.png
 

toer00

Medlem
Är det någon som har efarenhet vilket ff kort man skall använda, kanske Quantas, så kan man utnyttja dessa poäng på ONE WORLD... ? Typ AY till BKK i C klass julen 2014 ;-)
 

toer00

Medlem
Är du säker på det..

Frequent Flyer - Earning Points - Fly - Airline Partners

About Emirates
Emirates
Emirates is a fast-growing international airline with one of the youngest fleets in the sky. With a fleet of more than 190 aircraft, Emirates fly to over 120 destinations in more than 70 countries around the world. Over 1,200 Emirates flights depart Dubai each week on their way to destinations on six continents.
When flying on eligible Emirates fares and flights with an EK flight number, you can:
earn points,
earn a Cabin bonus.
Earning Points
From 31 March 2013, earn points when flying on eligible fares and flights.
Emirates (EK)
Eligible Booking class Cabin Class Points Base earn rate
(per mile or 1.609km) Cabin bonus
AFP First 1 50%

CIJO Business 1 25%

ERWY Economy 1 -

BGHKLMQTUVX Discount Economy 0.5 -
 
Toppen