Senaste nytt

EMERGENCY - hjälp Agö och Igorius hem från Venedig!

Agö

Medlem
Och det är alltså inom denna allians som ni vill ha status?;) Fast track & Priority Boarding är ju inte mycket värt när flygen är inställda/sena:p

Jaja, hoppas ni får rikligt med bonuspoäng iaf!! :)

Det är en sann njutning att läsa!

Ja, KLM bokade ju smidigt om mig med Swiss medan Igorius endast fick CDG-lösningen.
 

Agö

Medlem
Tack för info! Ännu ingen ny information från AF, men vid avgång härifrån kl 18:20 måste det ju vara helt uteslutet att hinna med AF 1462 kl 20:15. Dags att ringa AF igen, låt oss hoppas att det blir tredje gången gillt!

Annars vill du ha en svit på Sheraton och C-klass med SAS imorgon kl 06:00 via CPH!
 

Igorius

Medlem
Efter 30 min i telefonkö berättade AF att de någon gång under eftermiddagen bokade om mig till Air Berlins flight kl 19:10. Man skulle ju kunna tycka att de borde meddelat mig om det!

Köar nu vid ticket office för att få ut en bekräftelse på nya bokningen, det kunde AF förstås inte skicka via mail.
 

Igorius

Medlem
Fler problem! KLM (originalbiljetten) har inget ticketing agreement med Air Berlin. De kan inte göra något undantag, så jag får helt enkelt inte följa med.

Min biljett VCE-CDG hade AF dock redan avbokat. Otroligt fint av dem!

Efter mycket om och men har jag nu åter en plats på flyget VCE-CDG. Vägrade åka med AF:s morgonkärra till ARN (alldeles för sen ankomst), och är nu inbokad på SK 1568 till CPH kl 06:10 imorgon, och därifrån SK 1418 till ARN. Sistnämnda två segment åtminstone i eco extra.

Det blir riktigt ordentliga klagomål av det här!
 

Igorius

Medlem
Ett förtydligande: kommer nu ikväll att flyga AF2027 till CDG. AF1727 (som AF avbokade mig på utan att ha bokat något annat, som det visade sig) lyfte nyss mot mot CDG. Strålande hanterat alltihop...
 
Toppen