EM-finalbiljett säljes för 8k

Diskussion i 'Övrigt' startad av PalleKuling, 18 Januari 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Hej

Jag har en finalbiljett till salu.Kategori 2. kostar 3300 via uefa. Säljes för 8k. Denna biljett köpte jag via en kompis som hade köpt på sig ett gäng till olika matcher. Sedan för någon dag sedan gick det att köpa via uefa.com´s hemsida så jag köpte då 4 st så jag och några kompisar ska åka ner. Men jag har som sagt 1 över då. Jag vill hemskt gärna se en final så jag saftade på ordentliget för att han skulle sälja den till mig men nu behöver jag den inte som sagt. Så om någon är sugen. Hör av er.

2. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Trevligt initiativ och säkert flera som vill se EM. Dock tillåter vi inte försäljning eller marknadsföring på sidan idag, privat eller företag.
    Vill inte låta oförskämd men sanningen är att ovan hör bättre hemma på annonssidor. Tråd stängd.

Mvh,
    Concorde

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!