Eloge till Diamond supporten

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av ulagun, 23 September 2016.

  1. ulagun

    ulagun Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har haft en del frågor till diamond supporten senaste tiden.
    Är klart imponerad över de konkreta svar jag fått alltid inom 24 timmar och inte minst på det vänliga sätt de svarat.
    Så, en eloge till dessa medarbetare!
     
    self, nollbit, joemume och 8 andra gillar detta.
  2. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja tänk om resten av kundservice var lika bra.
     
    Jakob Österberg och ulagun gillar detta.
  3. mha321

    mha321 Medlem

    Då skulle vi ju bli av med en EBD-förmån :p
     
    Anders Östling gillar detta.
  4. Anders Östling

    Anders Östling Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Håller med. Köpte ett travelpass med 20 klipp i veckan, och ringde/mejlade diamond-service och bad dem boka av/om 7 befintliga resor till passet. Snabb och mycket korrekt service vill jag påstå, och nu saknas bara 1 av 7 refund notice. Har just mejlat dem igenom om den sista.
     
  5. aldrighemma

    aldrighemma Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Lustigt vad olika erfarenheter man kan ha! Jag har haft väldigt svårt att få hjälp av dom, så till den milda grad att jag till slut frågade dom vad dom faktiskt KAN hjälpa till med, jag fick följande svar:

    "Vi svarar på frågor om EuroBonusprogrammet som kan vara allt från
    att informera om förmåner till att göra felanmälningar och korrigera
    felaktiga poängsummor. Vi hanterar inte efterregistrering av poäng då det sköts
    av en annan avdelning. Vi svarar ibland på andra frågor också om vi kan
    men i huvudsak är det EuroBonusärenden som vi hanterar."

    Jag har försökt få hjälp med bl a återbetalningsärenden och bokningsrelaterade frågor utan att lyckas.
     
  6. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Precis vad jag menade med att tänka om den andra supporten var lika bra för Diamond, det är allt för ofta de bara vill göra eb ärenden...
     
  7. aldrighemma

    aldrighemma Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    För att vara tydlig, så var det Diamant supporten som svarade så här!
     
  8. SAS_CPH_Lounge

    SAS_CPH_Lounge Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer.
    Snabbt och raskt hanterat av dem- guldstjärna
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×