Elite Hotels Stay+ och vouchers från AmEx

Diskussion i 'Kreditkort' startad av agehall, 25 Mars 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade ett utskick från AmEx i posten där de berättade om Elite Hotels Stay+, som verkar vara någon slags rate där man kan variera vilka saker som ska ingå i bokningen.

I utskicket ingick även två vouchers, en som ger 150:- rabatt på en bokning och en som ger en gratis rumsuppgradering.

Har alla med EuroBonus AmEx fått detta och är det någon som har provat Stay+?

2. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått det. Hittade dock inga vouchers...

3. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått detta, inklusive vouchers, men har inte provat Stay+ ännu.

4. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också fått, inklusive vouchers - men kommer inte att prova.

5. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick också detta men kommer ej att prova. Hotelllojalitetsprogram i Sverige känns som en U-landsversion av de stora internationella märkenas vilket är förbryllande.

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det första man blir blind på är ju ögonen... Såg nu att fliken i broschyren var nämnda vouchers.
    Bor dock inte så ofta på Elite. Det händer väl av och till att det blir ett besök på Stadshotellet i Luleå, men just inte så mycket mer. Hade man fått EuroBonus-poäng hade saken kanske kommit i ett annat läge... ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!