Senaste nytt

Ekonomiklassdeal till annan världsdel över nyår, trots högsäsong?

Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn (CPH) eller Malmö (MMX)
Var är din destination? Annan världsdel än Europa
När vill/behöver du resa ut? 25 december
När vill/behöver du komma hem? Senast på morgonen måndagen den 5:e januari, 2015
Hur länge vill du vara borta? Se ovan
Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
I vilken kabinklass? Ekonomi
Med vilka flygbolag vill du flyga med? -
Vad är din budget? 4500-6500, beroende på destination.
Vad är det viktigaste för dig? Prisvärdhet, dvs inte mycket dyrare än lågsäsong.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? 1 eller 2 stopp är ok

Det är mitt i högsäsongen så teoretiskt sett skall det vara omöjligt att hitta något prisvärt, eller har någon något tips?
 
Last edited:

xvikmic

Medlem
Köpte nyligen en biljett Stockholm - Singapore med Emirates för cirka 4200 SEK nu i vinter.
Därifrån kan man ta sig vart man vill med AirAsia, eller varför inte stanna i Singapore ;)
 

Morgan

Medlem
Kina är nog ett lämpligt alternativ, ser Beijing för 4600 kr med Finnair, Shanghai lika mycket med SAS. Air China till Guangzhou (nära Hong Kong) någon tusenlapp mer.
 
Hvis du vil lave en dobbelt open jaw med BA kan man komme til USA for ca. 300£ og endnu mindre med en 3X 'fedtsugning'
Det här verkar intressant! Jag förstår inte exakt hur du menar, förklara gärna mer i detalj och inkludera gärna ett exempel. Om det är hemligt (t ex om det inkluderar FD) så skicka gärna PM.
 
Hvis du vil lave en dobbelt open jaw med BA kan man komme til USA for ca. 300£ og endnu mindre med en 3X 'fedtsugning'
Det här verkar intressant! Jag förstår inte exakt hur du menar, förklara gärna mer i detalj och inkludera gärna ett exempel. Om det är hemligt (t ex om det inkluderar FD) så skicka gärna PM.
Ok, nu förstår jag, du menar detta: http://www.businessclass.se/forum/f...sco-santa-ana-stockholm-m-m-fr-2-000-sek.html. Mycket bra ide, men jag hittar dock inga bra priser just de datumen jag behöver åka.
 

Bryant

Medlem
Köpenhamn - Tokyo, tur och retur, ligger på ca 5600. Vad tror ni, blir det billigare eller är det köpläge?

Det är ju så lurigt med flygbiljetter. Jag brukar alltid resonera kring om jag tycker att det är billigt. Tycker jag det så slår jag till annars står jag över. Mitt problem sedan är att jag då och då går in och kollar priset efter jag bokat... Det är en dum idé :)
 
Toppen