[Ekonomi] Stockholm-Tehran, Turkish Airlines, 2395 kr

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av themroc, 18 Februari 2013.

1. themroc

themroc Medlem

Riktigt bra pris till en lite ovanlig destination. Gott om tillgång under våren (exempeldatum 19-26 april). Bokningsklass verkar vara G och sträckan IST-IKA trafikeras både med wide- och narrowbody. I business ligger priset på 10 000 kr. Går att boka på thy.com

2. Svante

Svante Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra pris, värre med tiden det tar att ordna visum...

3. Svante

Svante Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men var det inte sträckan ARN-IST-IKA för priset???

Fantastiskt land, bättre skidåkning får man leta etfer, härliga människor, kulturskatter, mattor, vad mer behövs?

4. Jag läste fel! Jag läste bara IST-IKA i texten :) Då är det såklart ett kanonpris. 100% miles till United också. Jag är ändå inte så sugen på Tehran, men det är ett bra tips!:)

5. Det går att ansöka Visa on Arrival på utvalda flygplatser.

Iran Internet Visa Application - evisa

6. Svante

Svante Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dr Miles; Jo jag visste det. Prövade det med min ungerske vän under mina år där (vi anlände på samma flight från IST). Gick väl så där kan jag säga. Skulle personligen söka visum innan för att slippa de prövningar som uppstår...

7. Toby

Toby Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det Dizin och Shemshak som gäller om man vill åka skidor?

Tips på hotell?

Last edited: 18 Februari 2013
  8. Svante

Svante Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det får man säga. Finns tre ställen till runt Teheran (Shemshak och Tochal tex), men de kommer inte i närheten av Dizin.

9. Borna Akrami

Borna Akrami Medlem

Då var mina biljetter bokade, precis innan det persiska nyåret och kommer hem 30 Mars. Visserligen var QA billigare med 500:- men då kom jag fram till IKA 3 på natten istället för 14.55.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!