Egypt Air återupptar Tokyo, Deal.

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Palazzi, 9 April 2012.

1. AHO skrev nyligen om en deal i Business från MLA-SYD i Business för löjligt lågt pris (dock mixade allianser). Routningen innehöll Egypt Air, en ofta bortglömd Star Alliance medlem, som flög sträckan MLA-BKK-KUL...

Nyss fann jag dock att Egypt Air i höst återupptar , sin i tidigare malpåse placerade, rutt till Tokyo NRT. MLA ger även nu bästa pris, men skillnaden mot Rom FCO är bara 40€ T/R.

map.jpg

FCO-CAI-NRT T/R 1537€ (14.000kr) Sträckan är 14.620 miles och ger 2x miles till Eurobonus & Miles & More, 1.5x till övriga FFP.

FCO-CAI flygs med B737:

IMGP0063.jpeg

CAI-NRT flygs med B777, ny Business flatbed:
    flat-bed-picture.jpg

1 person likes this.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast hur är det nu, serverar MS sprit på sina flighter? Annars blir det en rätt trist flight skulle jag säga...

3. Som jag skrev i en annan tråd Egyptair är dry airline, men de serverar varken dry gin eller dry martini. :p

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!