Efterregistrera poäng från innan man var medlem

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Carlos, 24 Oktober 2012.

1. Carlos

Carlos Medlem

Min far flög precis ett par legs på LX i C, eftersom han flög mycket i tjänsten på 90 talet antog jag att han hade ett EuroBonus konto. Vilket han såklart hade men nu inte finns kvar. (Tydligen försvinner kontot efter 5 års inaktivitet.)

Hans plan var att ge mig poängen för denna resa och själv ligger jag på EuroBonus. Probelemet var bara att detta var något som upptäcktes efter han flugit ett par legs.

Nu är han registrerad pånytt, vet ni huruvida SAS tillåter att man efterregistrerar poäng från flighter sedan innan man tekniskt sett var medlem (det handlar om 5 dagar)?

Om SAS EuroBonus inte tillåter detta, vet någon ett program som gör det?

Tack!

/ C

2. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    EuroBonus tillåter efterregistrering av poäng från 30 dagar före anmälningsdagen. Står så på SAS hemsida i alla fall.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!