Economy med Emirates som Skywards Gold, Köpenhamn till Bangkok

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Ninjamasse, 30 Augusti 2013.

1. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi provar med det nu så populära formatet med "live" reserapportering.

Utgångspunkten var att testa hur Emirates behandlar mig som Guldmedlem när jag åker i ekonomi. En snabb tågresa från Malmö centralstation till Kastrup och 20 minuter senare är man i Cph apartments loungen som Emirates använder. Normalt sett en trevlig lounge men var tyvärr helt smockfull idag. Så det blev en stående espresso följt av en långsam promenad till C29 istället.

På med charmen och ett nytryckt Skywards Gold card frågade jag om det fanns en bättre plats för mina långa ben? Till svar fick jag: Vi har inga exit row kvar men du kan ju få åka business istället. Här, 11F Varsågod. Med hakan i golvet tackade jag ödmjukt.

Fan vilken bra start forumvänner!!!

22 personer gillar detta.
  2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den var ju inte dum :) Jag har bara flugit EK business en gång för många år sen, men det var inte så dumt vill jag minnas.

3. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, är det sant? Galet bra!
    Grattis!

4. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar! Jag blev glad:D Boarding pågår och pursern Thomas hälsade mig välkommen tillbaka med fullt namn utan fusklappar:)

Last edited: 30 Augusti 2013
    1 person likes this.
  5. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Champagnen låter dock vänta på sig. ..tror jag struntar i att klaga;)

6. iRobert

iRobert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men hur blir det nu med resterande del av ek-testet? Propsa på att få sitta allra längst bak på vägen hem. ;)

1 person likes this.
  7. pep

pep Medlem

Jeg fik en lignende gratis op-Up med Qatar for 1½ måned siden. Stærkt hjulpet af fuld economy og et guldkort. Til lykke

8. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Propsa lär jag inte göra:)

9. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter en kort hotel limousine till Radisson Deira (första gången på ett Radisdon efter en frenetisk status match mailkonversation till Gold elite). Ingen uppgradering och ingen frukost. ..kunde dock utnyttja bo 2 nätter betala för 1 så man ska väl inte gnälla;)

10. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dags att dra upp till skybaren och se på de osnygga flickorna då. Tur de har bra pris på Bombay och att man får cigarr service där

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!