Economy Comfort Turkish Airlines Köpenhamn-Istanbul-Sao Paulo

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Mauricio, 11 November 2012.

1. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    [Economy comfort] Köpenhamn-São Paulo T/R, Turkish Airlines, 8620 SEK inkl. skatter

CPH-GRU T/R
    Flygbolag: Turkish Airlines (TK, Star Alliance)
    Kabinklass: Premium Economy
    Bokningsklass: A
    Fare basis: COMFORT

Motsvarande från Stockholm (ARN) kostar 10500kr.

Bra deal! Jag kollade med avgång i Mars månad men finns säker vid olika datum AHO kanske kan bekräfta :)

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om flighten avgår från CPH sent nog så hinner man nog med tåget ner till Kastrup från Västerås. Boka tidigt så kostar det inte mer än flygbussen! :)

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar finnas många billiga Comfort class biljetter tillgängliga långt in på nästa sommar även till andra destinationer. Samt från andra flygplatser än CPH. Från bl.a. Rom är det lika billigt som från CPH. Någon enstaka tusenlapp mer från ARN. Men t.ex. ARN-JFK för 10.250:- mitt i sommaren är riktigt bra. FCO-JFK ligger på 916€. Kanonbra för mig som har FCO/MXP som mina main hubs.

Tack Mauricio för att du uppmärksammade kampanjen!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!