Senaste nytt

[Economy Class] Singapore-Fiji 429 USD t/r Fiji Airways

pep

Medlem
Set tilfældigt på Hipmunk.com. Generelt er det særdeles dyrt at rejse til South Pacific, men dette er en full-service airline og med gode tider/afgange fra Singapore (passer fortrinligt med SQ til/fra Skandinavien). Turen varer >10 timer hver retning....
upload_2018-6-21_10-32-14.png


Cheap Flights, Airline Tickets, Flight Search | Hipmunk

I Suva (tag bussen op fra Nadi): husk at besøge de mange "Clubs": Social club, Military Club, Bowling Club, Yacht Club etc. Selv er jeg vild med The Botanical Gardens of Thursten in Suva
 
Last edited:

LPC123

Medlem
It's a wonderful Place to be! I have been there twice and just love it! I could recomend Booth the Hilton and Sheraton in Denarau Island!
 

Tommy

Medlem
Jag kan rekommendera att åka ut på de små öarna i stället för Denarau som är mer av Hawaii känsla.
 

pep

Medlem
"Booth the Hilton" ? Yes, why not :) Jeg søger det autentiske og økonomiske. Boede i 2014 på Colonial Lodge i Centrum hos Suzy og hendes far for quoted: "a single room with shared bathroom for $30 FJD per night including breakfast and govt taxes. This room is normally $40FJD"). Der var liv og glade dage. Købte en sæk jordkrebs eller muslinger med hjem fra markedet så der var krebsekalads af og til. Suzy er godt skruet sammen og har altid plads til en kæreste mere. Faderen var noget undertrykt af Suzy, og fandt en ven i mig, da jeg tog ham i forsvar når hun gik i udbrud. Han tog mig med ud på de mange clubs - på Military club mødte vi præsidenten, som jeg blev introduceret til !
 

LPC123

Medlem
Try Treasure Island realy good. Short boat trip out only 1:10 min from Denarau. Bures by the water and nice restaurant. Diving center and just a nice islnd (very small :) )
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen