Senaste nytt

Economy Class kan vara trevligt ibland: Japan Airlines Dreamliner

Jonas C

Medlem
Tack för bra rapport med fina bilder som vanligt @Jonas C.

Jag blir nyfiken när du skriver "Min biljett var däremot extremt billig", kan du utveckla det lite?
Det var ett "specialpris" på den biljetten, där den endast bestod av en mycket låg base fare och skatter. Så priset hamnade på ungefär en fjärdedel av vad man normalt betalar för de billigaste Economy biljetterna på long haul.
 

ACervin

Medlem
Trevlig rapport. Jag håller JALs lounge i Narita som en av de trevligare. Duschutrymmet är också bra. Intressant att du upplevde Dreamlinern som bullrig, har några 787 resor bakom mig, jag har suttit på samma flyg bland annat, men inget jag tänkt på.
 

Jonas C

Medlem
Trevlig rapport. Jag håller JALs lounge i Narita som en av de trevligare. Duschutrymmet är också bra. Intressant att du upplevde Dreamlinern som bullrig, har några 787 resor bakom mig, jag har suttit på samma flyg bland annat, men inget jag tänkt på.
Intressant! Kan det möjligtvis vara så att planet är mycket tystare om man sitter långt fram? Jag misstänker att det är kompressorerna som driver luftkonditoneringen som väsnas extra mycket.
 
Toppen