[Economy] Amsterdam-Köpenhamn Enkel, Estonian Air, 838 SEK

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av henkedio, 20 Februari 2013.

1. henkedio

henkedio Medlem

Har hittat en enkelbiljett på ITA den 31 mars till ett väldigt bra pris, tyvärr kan jag troligtvis inte boka den på internet då jag inte alls hittar samma pris på någon bokningssajt eller estonian. Men den viktigaste frågan, hur står sig deras business class?

Edit : Det kanske finns någon som vet hur jag bokar den?

2. Den bokas i Z. Detta är normalt business, men på Estonian Air handlar det tyvärr om ekonomiklass. Det är därmed ITA-matrix som tolkar fel..

3. henkedio

henkedio Medlem

Det förklarar givetvis priset, tack.

1 person likes this.
  4. Jag har ändrat rubriken. Det är inte så dåligt pris som Economy heller. :)

5. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men måste man inte flyga via Tallin då? Känns ju grymt onödigt att flyga en så lång omväg, det blir ju trots allt ett betydligt större utsläpp då.

6. Det är inte så lång omväg. Att flyga till London från Colombo via Hong Kong är en lång omväg däremot istället för att flyga direkt.

7. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klimatkompensera genom att plantera lite träd så blir det mesta moraliskt försvarbart.

8. henkedio

henkedio Medlem

Ta det på rätt sätt, men att moralisera över resmönster/utsläpp kanske inte passar så väl på ett forum där man går över berg för att hämta poäng. Men jag förstår din poäng, helt klart.

3 personer gillar detta.
  9. Napapijri

Napapijri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha ha

10. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    ITA visar väldigt ofta icke-bokningsbara platser på Estoniar Air, speciellt i Z-klass.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!