EBG och kan ej välja säte

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av ZZZebra, 30 December 2014.

  1. ZZZebra

    ZZZebra Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Är det möjligt att välja sittplats som EBG på bokningar som är gjorda innan EBG-status uppnåddes?

    Har en medresenär som detta inte fungerar för och vid inloggning och försök av ändring av bokningen så står status som EBS trots att det är EBG numera.

    Eller måste man ringa SAS för detta?
     
  2. Nemo

    Nemo Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Ring SAS och be dem ändra bonuskortet. Ev kan det gå att ändra själv via lot.com, har ej testat själv.
     
  3. Chrille

    Chrille Medlem

    Ort:
    LLA
    Land:
    Sverige Sverige
    Prova om det funkar appen.
     
  4. andy.c

    andy.c Medlem

    Ort:
    MMX/CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Råkade ut för samma problem i höstas när jag blev EBG. Lösningen är att SAS kundtjänst ändrar till EBG i bokningen. Löste detta via chat på hemsidan.
     
  5. CharlieK

    CharlieK Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Går att ändra status via lufthansas hemsida om du inte orkar ringa :)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×